POLITYKA JAKOŚCI
Zadowolenie klienta oraz spełnienie wymagań norm i przepisów to najważniejsze czynniki trwałego powodzenia naszej firmy. I dlatego dokładamy starań, aby spełniać wymagania jak najlepiej.
Jakość dla nas – to:
- kompleksowa, czytelna i bezbłędna dokumentacja projektowa;
- sprawdzone wyroby pod względem prawidłowości działania;
- długie okresy gwarancyjne;
- wiedza i rzetelność;
- krótkie terminy realizacji.
Naszą Politykę jakości realizujemy poprzez:
- optymalizację i stabilność technicznego poziomu projektowania i realizacji usług co przekłada się na bezawaryjne funkcjonowanie urządzeń;
- zapobieganie awariom urządzeń funkcjonujących w systemie kolejowym, zgodnie z polityką bezpieczeństwa,
- wykorzystanie wiedzy i doświadczenia w projektowaniu i realizacji;
- wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo ruchu kolejowego;
- zatrudnianie pracowników o wysokich kwalifikacjach i podnoszenie tych kwalifikacji.
- stałe doskonalenie jakości naszej pracy – również w opinii klientów;
- badanie i spełnianie potrzeb i oczekiwań klientów – w ramach obowiązujących wymagań prawnych i normatywnych;
- współpracę z wiarygodnymi dostawcami i partnerami;
- wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych inicjatyw mających na celu polepszenie poziomu jakości wyrobów i usług.
Zobowiązujemy się do stałego spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia naszego Systemu Zarządzania Jakością w/g zasad określonych w międzynarodowych normach ISO 9001:2015, ISO/TS 22163:2017 (IRIS rev. 03) oraz ISO 3834-2.
Wydanie 3- 06.11.2020